Internetový marketing

Název práce: Internetový marketing
Autor(ka) práce: Dudek, Martin
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kubešová, Vlasta
Oponenti práce: Zlonická, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem této práce je internetový marketing a perspektivy jeho růstu v České republice v porovnání se světem. Je zde popsána tvorba kvalitního projektu internetového marketingu. Obsahem práce jsou jednotlivé části projektu, na které by se nemělo zapomínat, ať už se jedná o správnou analýzu projektu, o skladbu kvalitního webu, či o měření výsledků kampaně pro posouzení jeho úspěšnosti. Práce zahrnuje jednotlivé metody, které se používají pro propagaci webových stránek, jde tedy především o bannerovou reklamu, PPC reklamu, optimalizaci pro vyhledávače, linkbuilding, atd. Obsahuje porovnání jednotlivých metod, příklady využití v Česku a nastínění výhod a nevýhod jednotlivých nástrojů.
Klíčová slova: efektivita marketingu; marketingová analýza; kvalitní web; bannerová reklama; SEO; internetový marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informatika
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra systémové analýzy

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 12. 2006
Datum podání práce: 1. 1. 2007
Datum obhajoby: 23. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4320/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: