Marketing jako služba "na poslední cestě" pro domácí mazlíčky

Název práce: Marketing jako služba "na poslední cestě" pro domácí mazlíčky
Autor(ka) práce: Mendlová, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Pivný, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá významem existence krematoria zvířat. Dále popisuje marketingový mix společnosti Krematorium zvířat Brno, s.r.o., hodnotí jednotlivé složky a navrhuje možná vylepšení.
Klíčová slova: marketing služeb; marketing; marketingový mix
Název práce: Marketing as a service on "the last journey" for pets
Autor(ka) práce: Mendlová, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházková, Markéta
Oponenti práce: Pivný, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In my thesis I described the existence of pet crematorium and its meaning. Besides that I also described marketing mix of company Krematorium zvířat Brno, s.r.o, I evaluated individual components of this mix and proposed possible improvements.
Klíčová slova: marketing of services; marketing mix; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 18. 3. 2009
Datum podání práce: 29. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19882/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: