Využití marketingového výzkumu při zavádění nového produktu na trh

Název práce: Využitie marketingového výskumu pri zavádzaní nového produktu na trh
Autor(ka) práce: Filipová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Karlíková, Silvie
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cieľom práce je popísať, charakterizovať a analyzovať podstatu marketingového výskumu pri zavádzaní nového produktu na trh. Na praktickom príklade panelového výskumu aplikovať znalosti z oboru s cieľom popísať zmeny na trhu spôsobené zavedením nového produktu na trh a posúdiť úspešnosť jeho zavedenia.
Klíčová slova: marketingový výskum; nový produkt; panel
Název práce: Využití marketingového výzkumu při zavádění nového produktu na trh
Autor(ka) práce: Filipová, Veronika
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Karlíková, Silvie
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Cílem práce je popsat, charakterizovat a analyzovat podstatu marketingového výzkumu při zavádění nového produktu na trh. Na praktickém příkladě panelového výzkumu aplikovat znalosti z oboru s cílem popsat změny na trhu způsobené zavedením nového produktu a posoudit úspěšnost jeho zavedení.
Klíčová slova: nový produkt; panel; marketingový výzkum
Název práce: The Usage and Advantages of the Marketing Research in the Process of Launching a New Product
Autor(ka) práce: Filipová, Veronika
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Stříteský, Václav
Oponenti práce: Karlíková, Silvie
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The objective of the paper is to describe, characterize and analyze the importance of the marketing research in the process of launching a new product. And to apply subject field knowledge on practical case of panel research with the aim of describing market shifts caused by new product launch and to evaluate the launch success.
Klíčová slova: new product; panel; marketing research

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 11. 2008
Datum podání práce: 6. 5. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17534/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: