Marketingové možnosti hostelu

Název práce: Marketingové možnosti hostelu
Autor(ka) práce: Ivánková, Alena
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Roller, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce "Marketingové možnosti hostelu" se zabývá podnikem Hostel Marabou Prague a jeho současnými marketingovými možnostmi. Osu práce tvoří marketingový proces strukturovaný do čtyř částí - Marketingové analýzy, Určení marketingové strategie, Konkretizace marketingového mixu a Implementace. Hlavním přínosem práce je analýza specifikého segmentu cestovního ruchu (mladých nezávislých turistů, tzv. baťůžkářů) a vytvoření marketingové strategie, která plně respektuje charakter poptávky, trendy trhu a cíle firmy a využívá propagačních a distribučních možností nových médií, zvláště pak Webu 2.0.
Klíčová slova: social media marketing; cestovní ruch mladých lidí; baťůžkáři; hostel
Název práce: Hosel's marketing potentials
Autor(ka) práce: Ivánková, Alena
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Koudelka, Jan
Oponenti práce: Roller, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diploma thesis "Hosel's marketing potentials" concerns Hostel Marabou Prague and it's possibilities on the marketing field. The work is framed by the Marketing process and structured itno four parts - Situation Analysis, Defining of marketing strategy, Marketing mix decisions and Implementation. The main benefit of the work consist in analysis of the specific segment of tourist market (young independent travellers, so called backpackers) and creating of marketing cocept, that fully responds to character of the demand, trends on the market and firm's aims and finally takes advatage of promotion and distribution possibilities of the New media, Web 2.0 in particular.
Klíčová slova: social media marketing; youth tourism; bakpackers; hostel

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 11. 10. 2008
Datum podání práce: 9. 5. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19853/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: