Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu

Název práce: Hodnota pro zákazníka jako indikátor konkurenční úspěšnosti produktu
Autor(ka) práce: Jenka, Jiří
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Theodor, Michal
Oponenti práce: Heřman, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je kvantifikovat hodnotu pro zákazníka v marketingovém, inovačním a univerzálním pojetí pro konkrétní produkty. Hodnocenými produkty jsou přenosné počítače neboli notebooky. Data pro práci získám prostřednictvím dotazníků. Skupinou respondentů jsou studenti 5. ročníků, přičemž zastoupení pohlaví je rovnocenné. Kvantifikovaná hodnota pro zákazníka bude konfrontována s komerční úspěšností konkrétních produktů. Cílem práce je vyvrátit, či potvrdit hypotézu, že hodnota pro zákazníka může být považována za indikátor komerční úspěšnosti produktu.
Klíčová slova: komerční úspěšnost; zákazník; hodnota
Název práce: Customer value as an indicator of competitive success
Autor(ka) práce: Jenka, Jiří
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Theodor, Michal
Oponenti práce: Heřman, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this work is to quantify the value for the customer in marketing, innovation and universal concepts for specific products. Investigational products are portable computers or laptops. Data for the work I get through questionnaires. Group of respondents are students of the 5th years, the representation of sex is the equivalent. Quantified value for the customer will be confronted with the commercial success of specific products. The aim of this work is to refute or confirm the hypothesis that the value for the customer can be considered as an indicator of commercial success.
Klíčová slova: value; competitive success; customer

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 10. 2008
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 2. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19707/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: