Využití celebrit v marketingové komunikaci

Název práce: Využití celebrit v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Adamová, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Laschoberová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací s využitím celebrit. Jedná se o možnou cestu, jak v dnešní době zaujmout pozornost spotřebitele. Teoretická část přibližuje čtenáři tvorbu účinné marketingové komunikace, následně pak otázky spojené se zapojením celebrity do marketingové komunikace (kdo jsou celebrity a jaký je jejich vliv na spotřebitele, historie použití celebrit, způsoby zapojení celebrit do marketingové komunikace, úskalí spojená s touto problematikou). Praktická část prezentuje výsledky původního průzkumu zkoumajícího zastínění značky celebritou a odlišností vnímání marketingové komunikace s celebritou dle pohlaví a věku.
Klíčová slova: zastínění značky celebritou; celebrity; marketingová komunikace
Název práce: Celebrities in Marketing Communication
Autor(ka) práce: Adamová, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Lhotáková, Markéta
Oponenti práce: Laschoberová, Libuše
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The diploma thesis deals with marketing communication that employs celebrities. It is a way how to get the attention of consumers. Theoretical part shows the major steps in developing effective marketing communication. It is followed by main questions which are connected with the use of celebrities in marketing communication ( who is celebrity and how they influence us, history of use of celebrities, ways of using celebrities in marketing communication, threads connected with celebrities). Practical part presents the results of original survey dealing with overshadowing of brands by celebrities and difference in attitude of men, women and different age groups to the use of celebrities in marketing communication.
Klíčová slova: marketing communication; vampire effect; celebrities

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 11. 2008
Datum podání práce: 1. 2. 2009
Datum obhajoby: 2. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16102/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: