Kreativita v mediálním plánování

Název práce: Kreativita v mediálním plánování
Autor(ka) práce: Pošepná, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Úvod do problematiky mediálního plánování, marketingová strategie a mediální plánování, proces mediálního plánování, brief, tvorba strategie, faktory ovlivňující výběr médií, lokality a načasování kampaně, mediální ukazatele, post-buy analýza, kreativní mediální strategie, trh telekomunikačních služeb v České republice, plánování médií pro společnost Vodafone, použití alternativních médií v re-brandingové kampani
Klíčová slova: kreativita; plánování; média; komunikace; reklama
Název práce: Creativity in media planning
Autor(ka) práce: Pošepná, Tereza
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:
Název práce: Creativity in media planning
Autor(ka) práce: Pošepná, Tereza
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Puchýř, Milan
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2006
Datum podání práce: 19. 12. 2006
Datum obhajoby: 1. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4332/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: