Analýza postavení podniku Prádelna a čistírna Jihlava, s.r.o. na českém trhu

Název práce: Analýza postavení podniku Prádelna a čistírna Jihlava, s.r.o. na českém trhu
Autor(ka) práce: Zárybnická, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Čajka, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
SWOT analýza podniku Prádelna a čistírna Jihlava, s.r.o. Analýza marketingového mixu. Aplikace managementu znalostí na podnik Prádelna a čistírna Jihlava, s.r.o. Analýza spokojenosti zaměstnanců provedená pomocí dotazníkového šetření.
Klíčová slova: malé a střední podniky; analýza spokojenosti zaměstnanců; management znalostí; marketingový mix; SWOT analýza

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 12. 2006
Datum podání práce: 19. 12. 2006
Datum obhajoby: 10. 1. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4340/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: