Význam kreativity v marketingové komunikaci

Název práce: Význam kreativity v marketingové komunikaci
Autor(ka) práce: Lejčková, Radka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce se zabývá vztahem kreativity a marketingové komunikace. V teoretické části jsou popsány tradiční metody a nové trendy. Charakterizuji, jaké předpoklady k tvůrčí činnosti by měl splňovat kreativní jedinec. Popisuji kreativní metody, kterých je v současné době využíváno při tvorbě komunikačních strategií, a tvůrčí techniky vedoucí k nápadu nebo řešení zadání. V praktické části ověřuji vybrané techniky, pomocí rozhovoru zkoumám reálný stav implementace kreativity v marketingové komunikaci a zjišťuji, co je pro spotřebitele důležité, čeho si všímají a jaké by mohly být jejich reakce na reklamní sdělení.
Klíčová slova: kreativita; marketingová komunikace; nové trendy v marketingové komunikaci
Název práce: The importance of creativity in marketing communication
Autor(ka) práce: Lejčková, Radka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Pešek, Ondřej
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The work deals with the relationship between creativity and marketing communication. In the theoretical part are described the traditional methods and new trends. I characterize which conditions for creative activities should comply with the creative individual. Next I describe the creative methods, which are currently used in developing communication strategies and originative techniques leading to some idea or the solution of an assignment. In the practical part I check the selected techniques. By using an interview I probe the real state of the implementation of creativity to marketing communication. Furthermore I try to find out what is important for the consumers; to what they pay attention and what could be their reaction to the advertising messages.
Klíčová slova: marketing communication ; creativity; new trends in marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 25. 2. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19183/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: