Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice

Název práce: Analýza marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice
Autor(ka) práce: Barcalová, Lucie
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingové komunikace společnosti RE/MAX v České republice, která je jedním z lídrů na realitním trhu České republiky. Cílem práce je analýza marketingové komunikace společnosti a návrh možných řešení směřujících k maximálnímu přínosu komunikačního mixu.
Klíčová slova: RE/MAX; Reklama; Komunikační mix; Marketingová komunikace
Název práce: Marketing communication analysis of RE/MAX in Czech republic
Autor(ka) práce: Barcalová, Lucie
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Oponenti práce: Štědroň, Bohumír
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The bachelor thesis deals with marketing communication of company RE/MAX in Czech republic. RE/MAX belongs to leaders of czech real estate market. The objectives of the thesis are marketing commucation analysis and making tips for changes in this marketing communication.
Klíčová slova: RE/MAX; Marketing mix; Advertisement; Marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 4. 2009
Datum podání práce: 4. 5. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20362/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: