Zhodnocení marketingové strategie Ferrari

Název práce: Zhodnocení marketingové strategie Ferrari
Autor(ka) práce: Fiala, Jakub
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je zhodnocení marketingové strategie automobilky Ferrari s přihlédnutím ke specifikům marketingu luxusního zboží. Hlavním nástrojem práce je situační analýza, jejíž hlavní poznatky jsou shrnuty do SWOT analýzy, z níž je vyvozeno konečné zhodnocení.
Klíčová slova: SWOT analýza; situační analýza; luxus; Ferrari
Název práce: Evaluation of marketing strategy of Ferrari
Autor(ka) práce: Fiala, Jakub
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Procházka, Jan
Oponenti práce: Stříteský, Václav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this thesis is to evaluate marketing strategy of the Ferrari carmaker with consideration of the marketing specifics of luxury goods. The main tool used in the thesis is the situational analysis. The results are summarized in SWOT analysis, out of which the final evaluation is drawn.
Klíčová slova: luxury; Ferrari; situational analysis; SWOT analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 3. 2009
Datum podání práce: 27. 5. 2009
Datum obhajoby: 17. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19569/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: