Využití e-learningových technologií ve výuce na školách středního stupně vzdělávání
Název práce: | Využití e-learningových technologií ve výuce na školách středního stupně vzdělávání |
---|---|
Autor(ka) práce: | Šejtka, Ondřej |
Typ práce: | Bakalářská práce |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Žid, Norbert |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | Tato práce se zabývá oblastí elektronického vzdělávání tzv. e-learningem a jeho zaměřením na školy středního stupně vzdělávání. Teoretická část práce definuje e-learning z různých úhlů pohledů, popisuje historický vývoj e-learningu, vhodné formy a prostředky e-learningové výuky pro střední školy. Představuje také několik konkrétních prostředků pro e-learningovou výuku na středních školách. Praktická část práce hodnotí stav využití e-learningových technologií při výuce na školách středního stupně vzdělání v ČR. Výzkum probíhal oslovením většího počtu středních škol dotazníkovou metodou a následné výsledky jsou graficky znázorněny v závěru práce. |
Klíčová slova: | střední školy; e-learning; Learning Management System; blended learning; prostředky e-learningu; vzdělávání |
Název práce: | Use of e-learning technologies in schools with secondary level of education |
---|---|
Autor(ka) práce: | Šejtka, Ondřej |
Typ práce: | Bachelor thesis |
Vedoucí práce: | Šedivá, Zuzana |
Oponenti práce: | Žid, Norbert |
Jazyk práce: | Česky |
Abstrakt: | This study is dedicated to the section of electronic education so-called e-learning and its specialization in schools with secondary level of education. The theory part of this study defines e-learning from different angles, describing the historical development of e-learning and also introducing suitable forms or resources of e-learning education for secondary schools. The practical part of study is summarizing the use of e-learning technologies in secondary level of education in the Czech Republic. Research was organized through the number of secondary schools in form of survey, results of which are graphically shown in the conclusion of the study. |
Klíčová slova: | education; e-learning; blended learning; secondary school; Learning Management System; e-learning tools |
Informace o studiu
Studijní program / obor: | Aplikovaná informatika/Informatika |
---|---|
Typ studijního programu: | Bakalářský studijní program |
Přidělovaná hodnost: | Bc. |
Instituce přidělující hodnost: | Vysoká škola ekonomická v Praze |
Fakulta: | Fakulta informatiky a statistiky |
Katedra: | Katedra informačních technologií |
Informace o odevzdání a obhajobě
Datum zadání práce: | 4. 2. 2009 |
---|---|
Datum podání práce: | 4. 5. 2009 |
Datum obhajoby: | 17. 6. 2009 |
Identifikátor v systému InSIS: | https://insis.vse.cz/zp/18582/podrobnosti |