Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku

Název práce: Uplatnění marketingového řízení ve zvoleném podniku
Autor(ka) práce: Kubíčková, Magda
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Ezrová, Hana
Oponenti práce: Karásková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé diplomové práce je zpracovat základní teoretická východiska marketingového řízení. Tyto zpracované teoretické poznatky aplikovat na konkrétní podnik a provést analýzu marketingového řízení. Řízení vybraného podniku zhodnotit a podat návrhy na opatření vedoucí ke zlepšení situace.
Klíčová slova: marketingové cíle a strategie; kontrola; realizace; plánování; marketingové řízení
Název práce: The Application of Marketing Management in a Chosen Company
Autor(ka) práce: Kubíčková, Magda
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Ezrová, Hana
Oponenti práce: Karásková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main objective of my thesis is to elaborate fundamental theoretic data related to marketing management. Later on, these elaborated theoretical principles will be applied to a particular enterprise and then an analysis of marketing management will be carried out. Subsequently, the management of the chosen firm will be evaluated and proposals for certain measures, which should lead to the improvement of the situation of the firm, will also be submitted.
Klíčová slova: marketing objectives and strategies; supervision; implementation; planning; marketing management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 4. 2008
Datum podání práce: 15. 4. 2009
Datum obhajoby: 10. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19612/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: