Analýza obnovy a úspěchu značky Kofola

Název práce: Analýza obnovy a úspěchu značky Kofola
Autor(ka) práce: Dopitová, Šárka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Boček, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje úspěšný návrat značky Kofola na český trh. Hlavními zkoumanými oblastmi je marketingový mix, finanční analýza a postavení Kofoly na českém trhu. Rozbor marketingového mixu podává základní informace o tom, v jaké formě se produkt objevil na trhu a jakým způsobem byl prezentován. Finanční analýza informuje o ekonomických výsledcích, jichž dosáhl podnik, který se rozhodl tuto značku oživit. Nelze je sice přímo vztáhnout k této konkrétní značce, ale i tak jde o důležité informace, protože finanční síla podniku má zásadní vliv na další rozvoj a působení značky. Posledním aspektem, který dotváří obraz o současné pozici značky, je postavení Kofoly na trhu a mezi konkurenty.
Klíčová slova: postavení na trhu; Kofola; značka; finanční analýza; marketingový mix
Název práce: The analysis of the renewal and success of the brand Kofola
Autor(ka) práce: Dopitová, Šárka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Pešek, Ondřej
Oponenti práce: Boček, Martin
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The thesis analyses the successful return of the Czech brand Kofola to the Czech market. The main examined areas are marketing mix, financial analysis and the position of the brand Kofola in the Czech market. The first part deals with marketing mix. It describes the form of which Kofola occurred in the market and how it was presented there. The financial analysis brings essential information about economic results which were reached by the company Kofola. These numbers are not fully related to this particular brand but it is important to mention them though, because the financial strength of the company influences the contemporary and future development of the brand. The last area that puts the finishing touches to the actual standing of the brand is its position in the market and among its competitors.
Klíčová slova: brand; position in the market; Kofola; financial analysis; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2008
Datum podání práce: 20. 6. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16942/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: