Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané firmě

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve vybrané firmě
Autor(ka) práce: Šulcová, Markéta
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Ptáček, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce je zaměřena na analýzu využívání 4P nástrojů marketingového mixu v podmínkách společnosti Novartis s.r.o. Práce analyzuje marketingové nástroje v pořadí: produkt, cena distribuce a propagace obecně a v rámci farmaceutického prostředí. Cílem práce je porovnání teoretických znalostí s postupy používanými jmenovanou společností.
Klíčová slova: Management; Marketing ve farmacii; Nástroje marketingového mixu
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autor(ka) práce: Šulcová, Markéta
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Ptáček, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This study is focused on analysis of Marketing Mix Tools (4P) within the real conditions of the company Novartis s.r.o. This study analyses marketing tools in following structure: product, price, place and promotion generally and specifically in pharmaceutical branch. The topic of this study is to compare theoretical knowledge with the methods used by the mentioned company.
Klíčová slova: Marketing Mix in Pharmaceutical branch; Marketing Mix Tools ; Management

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17364/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: