Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě E.ON Česká republika, s.r.o
Autor(ka) práce: Liklerová, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Multerer, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat společnost E.ON Česká republika, s.r.o., následně provést analýzu jednotlivých nástrojů marketingového mixu. Praktická část je zaměřena na historii, současnost a profil společnosti. V dalších kapitolách je provedena analýza jednotlivých částí marketingového mixu - produktu, ceny, distribuce a komunikačního mixu. V závěrečné kapitole je provedeno zhodnocení všech dosažených poznatků, doplněné připadnými návrhy na zlepšení situace.
Klíčová slova: cena; marketingový mix; komunikační mix; produkt; distribuce
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in E.ON České republika, s.r.o
Autor(ka) práce: Liklerová, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Multerer, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of my bachelor work is the characteristics of company, then I analyse individual parts of marketing mix -- product, price, place, promotion. At the end of my work I summarise knowledge and propose recommendations.
Klíčová slova: promotion; price; product; place

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 4. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20383/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: