Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Autor(ka) práce: Revayová, Marcela
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Habr, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce je stručná charakteristika podniku, analýza jednotlivých nástrojů marketingového mixu, následuje hodnocení a případná doporučení.
Klíčová slova: vztahy s veřejností; reklama; propagace; výrobek; osobní prodej; distribuce; cena; marketingový mix; komunikační mix; marketing
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in "Rostislav Homolka, Pekařství, s.r.o."
Autor(ka) práce: Revayová, Marcela
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Habr, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of Bachelor thesis are brief company characteristic, analysis of application marketing mix tools, after that follows evaluation and contingent recommendation.
Klíčová slova: personal selling; public relations; advertisement ; place; promotion; price; marketing; product; communication mix; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 19. 4. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20382/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: