Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě UNIAGRA CZ, a.s

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě UNIAGRA CZ, a.s
Autor(ka) práce: Sokolová, Hana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Ezrová, Hana
Oponenti práce: zahrádka, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem bakalářské práce je charakterizovat podnik, popsat a analyzovat konkrétní nástroje marketingového mixu a následné zhodnocení.
Klíčová slova: podpora prodeje; vztah s veřejností; osobní prodej; reklama; komunikační mix; propagace; marketingový mix; marketing; výrobek; cena; distribuce
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in UNIAGRA CZ a.s
Autor(ka) práce: Sokolová, Hana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Ezrová, Hana
Oponenti práce: zahrádka, František
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of bachelor thesis are define a company, describe and analyse exact tools of marketing mix and their evaluation.
Klíčová slova: public relations; advertisement; communication mix; promotion; place; price; product; marketing mix; marketing; personal selling; sales promotions

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 4. 2008
Datum podání práce: 15. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19535/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: