Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Rašelina, a.s
Autor(ka) práce: Kolářová, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Klimeš, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je charakterizovat podnik, provést analýzu současného stavu jednotlivých nástrojů marketingového mixu, zhodnotit vhodnost jejich užití ve firmě a navrhnout případná závěrečná doporučení ke zlepšení situace.
Klíčová slova: produkt; SWOT analýza; marketingový mix; cena; propagace; distribuce
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in "Rašelina, a.s."
Autor(ka) práce: Kolářová, Pavlína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Klimeš, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The main goal of this research paper is to define the main characteristics of the company and analyze the current status of each element of their marketing mix. After that I will evaluate the effective use of these elements and make recommendations for improvements.
Klíčová slova: promotion; place; price; product; SWOT analysis; marketing mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 2. 2009
Datum podání práce: 30. 4. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18739/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: