Analýza reklamací ve společnosti Black and Decker

Název práce: Analýza reklamací ve společnosti Black and Decker
Autor(ka) práce: Zrůstová, Pavla
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Chvojková, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je rozdělena do dvou částí. V první části je provedena jednoduchá analýza přijtaých reklamací v letech 2005 - 2008. Cílem analýzy je nalezení nejproblematičtějších míst v systému managementu jakosti z pohledu reklamací. V druhé části jsou řešeny jednotlivé reklamace, které společnost Black and Decker přijala v roce 2008. Výsledkem práce je stanovení návrhů a opatření pro zlepšování celého managementu jakosti ve společnosti.
Klíčová slova: zlepšování; analýza; reklamace
Název práce: Complaint analyse in Black and Decker
Autor(ka) práce: Zrůstová, Pavla
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hůlová, Marie
Oponenti práce: Chvojková, Helena
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis is divided into two parts. First part includes simple analyse of recieved complaints in 2005 - 2008. Target of this tehsis is finding of the most problematic places in system of quality management by the way of complaints. In second part are solved individual complaints taken in 2008. Effect of this thesis is formulation of proposals and actions for improvement of whole quality management system in Black and Decker.
Klíčová slova: improvement; analyse; complaint

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 2. 2008
Datum podání práce: 31. 3. 2009
Datum obhajoby: 26. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19162/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: