Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Kostelecké uzeniny

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu v podniku Kostelecké uzeniny
Autor(ka) práce: Vašíčková, Denisa
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Chrápková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce si klade za cíl analyzovat využívání nástrojů marketingového mixu podniku Kostelecké uzeniny a.s. z pohledu inovačního procesu podniku (redesign) a měnících se trendů na trhu (inovační procesy produktových mixů). Zhodnotit současnou situaci a navrhnout případná zlepšení.
Klíčová slova: produkt; marketing; marketingový mix
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in Kostelecke uzeniny a.s
Autor(ka) práce: Vašíčková, Denisa
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kovář, František
Oponenti práce: Chrápková, Taťána
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The objective of this work was to evaluate application of marketing mix tools in the company Kostelecke uzeniny a.s. from perspective of the innovation process (redesign) and changing trends on the market, to evaluate actual situation and propose improvements.
Klíčová slova: marketing mix; product; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 12. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 10. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17365/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: