Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business

Název práce: Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business
Autor(ka) práce: Danilovich, Natalia Nikolaevna
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The purpose of the research is to explore what brand equity is, examine different approaches to brand evaluation and study the current situation on the high tech market. The subject of the research is the value of brand as measure of efficiency of company's performance.
Klíčová slova: brand management; brand evaluation; brand equity
Název práce: Measuring Brand Equity : Methods of Evaluation and Effects on Business
Autor(ka) práce: Danilovich, Natalia Nikolaevna
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Petr
Oponenti práce: Karlíček, Miroslav
Jazyk práce: English
Abstrakt:
The purpose of the research is to explore what brand equity is, examine different approaches to brand evaluation and study the current situation on the high tech market. The subject of the research is the value of brand as measure of efficiency of company's performance.
Klíčová slova: Hodnota značky; Řízení značky; Oceňování značky

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/International Business - Central European Business Realities
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 4. 2008
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 24. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/21250/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
Oponentura
Neveřejný soubor
Stáhnout
Hodnocení vedoucího
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: