Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ,s.r.o

Název práce: Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ,s.r.o
Autor(ka) práce: Čížková, Lucie
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Kozler, Miloslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tématem diplomové práce je "Proces poznání a získání zahraničního trhu pro společnost Habla CZ, s. r. o.". Cílem práce je pak posouzení realizovatelnosti vstupu na slovenský trh, který byl předběžně vybrán jako perspektivní. V rámci teoreticko-metologické části práce jsou popsány jednotlivé kroky procesu poznání a získání zahraničního trhu. V praktické části práce jsou pak jednotlivé kroky aplikovány v reálném případě společnosti Habla CZ. V rámci práce je provedena analýza perspektivního trhu, jak z hlediska makrookolí (se zřetelem na politicko-právní stav země, ekonomické, technologické a kulturně-sociální podmínky), tak i z hlediska mikrookolí, se zaměřením na potenciální zákazníky a konkurenci. Na základě provedených analýz je vybrána vhodná forma vstupu na zahraniční trh a stanoven marketingový mix, který může být při vstupu na zahraniční trh využit. V závěru práce je posouzena realizovatelnost navržené možnosti vstupu na zahraniční trh a navržen postup vyjednávání s obchodními partnery.
Klíčová slova: makrookolí; zahraniční trh; marketingový mix
Název práce: Process of recognition and aquirement of a foreign market for Habla CZ, s. r. o. comapny
Autor(ka) práce: Čížková, Lucie
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Boučková, Jana
Oponenti práce: Kozler, Miloslav
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Subject of this thesis is "Process of recognition and aquirement of a foreign market for Habla CZ, s. r. o. comapny". The aim is to criticize the feasibility of entering a slovakian market, which was preliminary chosen as prospective. The description of each step of a foreign market recognition and aquirement occupies the theoreticaly-metodological part of the thesis. Practical part adresses application of the theoretical steps in real case of Habla CZ company. The thesis includes prospective market analysis from both the macro environment and micro environment point of view. Form and strategy of entering the market is then chosen according to the results of the market analysis, appropriate usable marketing mix is composed. The feasability of supposed opportunity of entering the foreign market is qualified in the end and strategy and mothod of communication with bussines partners is suggested.
Klíčová slova: marketing mix; macroenvironment; foreign market

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 26. 11. 2008
Datum podání práce: 25. 8. 2009
Datum obhajoby: 16. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16941/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: