Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard

Název práce: Komunikační strategie firmy Hewlett-Packard
Autor(ka) práce: Janáčková, Alžběta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Rákosníková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Nejprve jsou v obecne části práce podrobně rozebrány jednotlivé složky marketingového a komunikačního mixu, následuje podpora v místě prodeje obecně a v České republice. V praktické části práce je představena americká IT společnost Hewlett-Packard, její komunikační strategie, přičemž nejvíce pozornosti je soustředěno na podporu v místě prodeje a koncept Store in Store.
Klíčová slova: Podpora v místě prodeje; Store in Store; Komunikační strategie
Název práce: Hewlett-Packard - communication strategy
Autor(ka) práce: Janáčková, Alžběta
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Rákosníková, Hana
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
First part of the thesis is focused on definition of marketing and communication mix,follows definition of point of purchase and sale and the situation in Czech republic. Second part describes the Hewlett-Packard company, its communication strategy with the view to point of purchase and Store in Store concept.
Klíčová slova: Store in Store; Point of sale; Communication strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 15. 12. 2008
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 15. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17719/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: