Využití marketingu v řízení města

Název práce: Využitie marketingu v riadení mesta
Autor(ka) práce: Valentovičová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Wokoun, René
Oponenti práce: Kadeřábková, Jaroslava;
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Táto práca sa zaoberá marketingom miest, jeho nástrojmi, budovaním image mesta a nástrojom komunikačného mixu public relations. Cieľom mojej práce je poukázať na zavádzanie marketingu v riadení miest v Českej republike a na Slovensku. Práca je podložená príkladmi rôznych miest, ktoré v riadení marketingu v anglických mestách Reading a Torbay.
Klíčová slova: public relations; image; marketing; prostredie miest; mestá
Název práce: Využití marketingu v řízení města
Autor(ka) práce: Valentovičová, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Wokoun, René
Oponenti práce: Kadeřábková, Jaroslava;
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Klíčová slova:

Informace o studiu

Studijní program / obor: Hospodářská politika a správa/Regionalistika a veřejná správa
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Národohospodářská fakulta
Katedra: Katedra regionálních studií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 3. 1. 2007
Datum podání práce: 3. 1. 2007
Datum obhajoby: 7. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4498/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: