Marketingová komunikace Pivovaru Jihlava a.s

Název práce: Marketingová komunikace Pivovaru Jihlava a.s
Autor(ka) práce: Kadlec, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Malý, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je analyzovat změny v marketingové komunikaci Pivovaru Jihlava a.s., ke kterým došlo v souvislosti s příchodem nového investora. Práce je rozdělena do čtyř kapitol, první seznamuje s teoretickým přístupen, v druhé je představen pivovar. třetí a čtvrtá kapitola se soustředí na komunikační mix a strategii spojenou s uvedením nového piva na trh.
Klíčová slova: Pivovar Jihlava; marketingový mix; marketingová komunikace
Název práce: Marketing communication of the Brewery Jihlava a.s
Autor(ka) práce: Kadlec, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Malý, Josef
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this thesis is to analyze changes in marketing communication after the acquisition of the brewery by new investor.
Klíčová slova: marketing communication; Brewery Jihlava; communication mix

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 6. 2008
Datum podání práce: 15. 6. 2009
Datum obhajoby: 29. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20970/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: