Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu ve zvolené firmě
Autor(ka) práce: Vobůrka, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Vobůrková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem mé bakalářské práce je analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě Edscha Bohemia s.r.o.. Zhodnotím fungování těchto nástrojů v praxi, poté se u nich pokusím odhalit případné nedostatky a navrhnout jejich možnou nápravu.
Klíčová slova: distribuce; produkt; marketingový mix; cena; propagace
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in a Chosen Company
Autor(ka) práce: Vobůrka, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Kozlová, Taťána
Oponenti práce: Vobůrková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The target of my bachelor's work is the analysis of marketing mix tools in the company Edscha Bohemia s.r.o.. I review working of these tools in practice, than discover deficiencies and suggest possible improve for the future.
Klíčová slova: marketing mix; place; promotion; product; price

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 30. 4. 2008
Datum podání práce: 7. 5. 2009
Datum obhajoby: 3. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20543/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: