Analýza nástrojů marketingového mixu v hotelu Vivaldi

Název práce: Analýza nástrojů marketingového mixu v hotelu Vivaldi
Autor(ka) práce: Brychta, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Škarková, Zdeňka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem této práce je rozbor jednotlivých uplatňovaných nástrojů marketingového mixu hotelu Vivaldi. Zhodnocení vhodnosti jejich použití. Uvést návrhová opatření a případně možný způsob jejich řešení.
Klíčová slova: Distribuční cesty; Komunikační mix; Cena; Produkt; Marketingový mix
Název práce: Analysis of Marketing Mix Tools in a Hotel Vivaldi
Autor(ka) práce: Brychta, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Karásková, Hana
Oponenti práce: Škarková, Zdeňka
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this bachelor thesis is analysis of individual alleged tools of marketing mix of hotel Vivaldi. Estimation aptitude of their using. Bring in proposal measure and eventually their possible way of resolution.
Klíčová slova: Marketing mix; Place; People; Promotion; Price

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 20. 4. 2008
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 9. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20410/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: