Úroveň služeb telekomunikačního operátora působícího v EU

Název práce: Úroveň služeb telekomunikačního operátora působícího v EU
Autor(ka) práce: Chodura, Přemysl
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Svoboda, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá vzájemným porovnáním nabídky dceřiných společností jednoho telekomunikačního operátora působícího na trzích v zemích Evropské Unie mezi sebou i vůči konkurentům na českém trhu. Pro porovnání jsou nejdříve definovány telekomunikační služby samotné, shrnuty definice z odborných zdrojů, literatury, legislativních a statistických orgánů; poté je analyzován evropský trh a vývoj pokrytí obyvatelstva danými službami. Stěžejní částí je pak představení operátora a nabídek služeb ve vybraných zemích EU, na kterých působí a kde nabízí své služby. Pro dané srovnání jsou použity nabídky vybraného operátora v různých zemích a také nabídky konkurenčních společností na českém trhu. Jako podpora zjištěných závěrů byl také proveden dotazníkový průzkum mezi obyvateli, který slouží nejen pro hodnocení služeb, ale také jako odraz vnímání značky a její pozice na trhu.
Klíčová slova: značka; image; operátor; služby; telekomunikace; EU
Název práce: A level of services offer of telecommunication operator in EU
Autor(ka) práce: Chodura, Přemysl
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Gála, Libor
Oponenti práce: Svoboda, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis compares offers of telecommunication services among separate sub-companies of one telecommunication operator that resides in EU countries and also with offers of competing companies in the market. For the main comparison the telecommunication services themselves are defined, using technical terms from academic sources, professional literature, legislative and statistical offices; then european market and especially services coverage among inhabitants is analysed. The main part then introduces the selected company and his services in countries' market where it takes part. For this comparison there are also offers of companies competing in the Czech market taken into account. As a supportive source for conclusions of this work a questionnaire research among EU inhabitants was conducted; not only for the purposes of services evaluation but also as a reflection of image perception and market position.
Klíčová slova: operator; telecommunications; brand; services; image; EU

Informace o studiu

Studijní program / obor: Aplikovaná informatika/Informační systémy a technologie
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta informatiky a statistiky
Katedra: Katedra informačních technologií

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 14. 10. 2008
Datum podání práce: 29. 6. 2009
Datum obhajoby: 9. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20373/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: