Využití konkrétní sportovní disciplíny pro reklamu a propagaci firmy

Název práce: Využití konkrétní sportovní disciplíny pro reklamu a propagaci firmy
Autor(ka) práce: Škaloud, Přemysl
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Florbal patří mezi nejdynamičtěji se rozvíjející sporty nejen u nás, ale i ve zbytku světa. Členská základna v ČR se rozrostla na více jak čtyři desítky tisíc registrovaných florbalistů. Díky tomu jsme měli možnost v naší zemi pořádat Mistrovství světa mužů v roce 2008. Cílem mé práce je zhodnotit atraktivitu sportu pro veřejnost a také možné partnery při podílení se právě na této vrcholné florbalové akci. Výsledky a závěry budou moci využít organizátoři při výsledné analýze úspěšnosti šampionátu z hlediska oslovení veřejnosti a posunutí florbalu mezi nejsledovanější sporty u nás.
Klíčová slova: média; reklama ; sportovní reklama; florbal; sponzoring
Název práce: The Use of a Specific Sports Discipline for a Firm's Promotion and Advertising
Autor(ka) práce: Škaloud, Přemysl
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Král, Pavel
Oponenti práce: -
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Floorball is one of the most fastest develop sport not just in our republic, but in the whole world. The membership base has grown to more than four tens of thousands of registered floorball players. Thanks to this we had the opportunity in our country hold The World floorball championship 2008. The main goal of my thesis it to evaluate the attractiveness of sport to the public as well as possible partners in the sharing is at the top floorball action. Final results and conclusions will be able to use organizers of the final analysis the success of the championship in terms of reaching the public and floorball shift between the most sports in our country.
Klíčová slova: sports advertising; media; sponsoring; advertising; floorball

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra společenských věd

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 12. 2006
Datum podání práce: 24. 4. 2009
Datum obhajoby: 2. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20308/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: