Komunikační strategie společnosti Subway

Název práce: Komunikačné stratégie spoločnosti Subway
Autor(ka) práce: Jevičová, Katarína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Šafránek, Bohumil
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalárska práca je zameraná na rozbor komunikačnej stratégie firmy Subway. V prvej kapitole predstavuje spoločnosť, objasňuje jej formu podnikania a proces, akým postupne expandovala vo svete. Taktiež vymedzuje jej konkurenciu z globálneho aj lokálneho hľadiska. V druhej kapitole analyzuje marketingový mix a od tretej kapitoly sa zameriava na komunikáciu firmy. Najprv objasňuje firemnú komunikáciu a potom podnikovú hierarchiu a komunikáciu medzi jednotlivými pobočkami, ktorá prebieha na medzinárodnej úrovni. V poslednej kapitole sa analyzujú jednotlivé nástroje komunikačného mixu v Českej republike a vo vybraných krajinách v zahraničí.
Klíčová slova: firemná komunikácia; marketingová komunikácia; Subway
Název práce: Komunikační strategie společnosti Subway
Autor(ka) práce: Jevičová, Katarína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Šafránek, Bohumil
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Bakalářská práce je zaměřená na rozbor komunikační strategie firmy Subway. V první kapitole představí společnost, objasní její formu podnikání a proces, jakým postupně expandovala ve světě. Zároveň vymezuje její konkurenci z globálního i lokálního hlediska. V druhé kapitole analyzuje marketingový mix a od třetí kapitoly se zaměřuje na komunikaci firmy. Nejdříve objasňuje firemní komunikaci a pak podnikovou hierarchii a komunikaci mezi pobočkami, která je na mezinárodní úrovni. V poslední kapitole analyzuje dílčí nástroje komunikačního mixu v České republice a ve vybraných zahraničních zemích.
Klíčová slova: marketingová komunikace; firemní komunikace; Subway
Název práce: Communication strategy of the company Subway
Autor(ka) práce: Jevičová, Katarína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Šafránek, Bohumil
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The bachelor thesis is focused on analysing the communication strategy of the company named Subway. The first chapter is introducing the company and explains the form of business and process of worldwide expansion. It also defines the competition from local and worldwide point of view. The second chapter is analysing the marketing mix and from the third part of the thesis it is focusing on the communication of the firm. At first it illustrates the company communication, clarifies the hierarchy inside the firm and communication between the departments, which is on international level. The last chapter is analysing particular marketing instruments of communication mix in Czech republic and in assorted countries.
Klíčová slova: Subway; corporate communication; marketing communication

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 4. 2009
Datum podání práce: 29. 6. 2009
Datum obhajoby: 29. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20265/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: