Analýza využití Internetu v českých podnicích

Název práce: Analýza využití Internetu v českých podnicích
Autor(ka) práce: Tsarazon, Alana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Farník, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou využití Internetu v podnikatelském prostředí v ČR. Práce se skládá ze několika částí, ve kterých je krátce probrán vývoj Internetové infrastruktury ČR a historie českého e-businessu, analyzovány internetové a související služby a nástroje pro podnikání a jejich využití v ČR. V práci jsou jednotlivě probrány a porovnány systémy placení na Internetu a metody internetové reklamy. Kapitoly č. 3 a 4 analyzují aktuální (únor 2009) statistické údaje o využití Internetu v podnikání obecně a na trhu internetové reklamy podrobněji. Na závěr jsou uvedeny nejčastější chyby podnikatelů ve vztahu k využití Internetu.
Klíčová slova: ePeníze; platební systémy; internetová reklama; internetový marketing; e-business; Internet v ČR
Název práce: The use of Internet in business in Czech Republic: analysis
Autor(ka) práce: Tsarazon, Alana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Sedláček, Jiří
Oponenti práce: Farník, Jan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This diploma thesis analyses the use of Internet in business in Czech Republic. The thesis is divided into several chapters, where the author briefly discusses the development of Internet infrastructure in Czech Republic and the history of Czech e-business. Furthermore the author discusses and analyses the use of Internet and related services and tools for business in Czech Republic. The payment systems and methods of Internet advertising are discussed and individually compared in a separate section of the thesis. Chapters 3 and 4 analyze current (February 2009) statistical data on Internet use in business in general and for the Internet advertising market in detail. Finally, the author points out some common mistakes entrepreneurs make regarding the use of Internet.
Klíčová slova: Internet marketing; Internet advertising; Czech Republic; payment systems; e-business; Internet

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 1. 4. 2009
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 10. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/20158/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: