Děti jako cílová skupina - specifika a efekty působení televizní reklamy na děti

Název práce: Děti jako cílová skupina - specifika a efekty působení televizní reklamy na děti
Autor(ka) práce: Kuznetsova, Anna
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce podává přehled poznatků o dětech jako cílové skupině a umožňuje tak lepší orientaci v daném tématu. Jsou zde uvedené především závěry čerpané z amerických zdrojů, můžeme se ale v této práci setkat i se statistikami z České republiky.
Klíčová slova: reklama; děti; marketing
Název práce: Children as a Target Group - Specificity and Effects of Television Advertising Influence on Children
Autor(ka) práce: Kuznetsova, Anna
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Mikeš, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This work represents an overview of knowledge on children as a target group. It, therefore, allows a better orientation in this issue. Conclusions stated in this work origin mainly in American surveys, however, some Czech statistics can also be found.
Klíčová slova: children; advertising; marketing

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 16. 3. 2009
Datum podání práce: 15. 6. 2009
Datum obhajoby: 10. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19787/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: