Extenze značek společnosti Beiersdorf v rámci strategického řízení značky

Název práce: Extenze značek společnosti Beiersdorf v rámci strategického řízení značky
Autor(ka) práce: Lupoměská, Kateřina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Jelínková, Barbara
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
.
Klíčová slova: NIVEA; Extenze značky; Strategické řízení značky

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 12. 3. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 29. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19715/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: