Komunikační strategie při zavedení nového produktu - illy - společnosti Coca Cola na český trh

Název práce: Komunikační strategie při zavedení nového produktu - illy - společnosti Coca Cola na český trh
Autor(ka) práce: Doškářová, Pavlína
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Smažilová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cílem práce bylo představit společnosti Coca-Cola Česká republika a illy caffé SpA, popř. jejich joint-venture Ilko Coffee International a zaměřit se na jejich společný produkt illy. V práci je analyzována komunikační strategie při zavádění tohoto produktu, její postup, zhodnocení a srovnání a návrhy pro zlepšení.
Klíčová slova: illy; Coca-Cola; strategie
Název práce: Communication strategy while launching new product illy by The Coca-Coĺa Company
Autor(ka) práce: Doškářová, Pavlína
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Halík, Jaroslav
Oponenti práce: Smažilová, Petra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The aim of this paper is to introduce two companies - Coca-Cola Czech republic and illy caffé SpA and their joint-venture Ilko Coffee International and to focus on their new product illy. Inthis paper there is analyzed communication strategy while launching this product, the process, evaluation, confrontation and suggestions for improvements.
Klíčová slova: Coca-Cola; strategy; illy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 3. 2009
Datum podání práce: 1. 6. 2009
Datum obhajoby: 29. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/19638/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: