Komparace institucí ochrany spotřebitele v České republice, Slovenské republice a Evropské unii

Název práce: Komparácia inštitúcií ochrany spotrebiteľa v Českej republike, Slovenskej republike a Európskej únii
Autor(ka) práce: Juriková, Ľubomíra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Obsahom bakalárskej práce je vymedzenie a charakteristika inštitucionálneho rámca ochrany spotrebiteľa v Českej republike, Slovenskej republike a Európskej únii. Cieľom práce je jednak charakteristika jednotlivých národných orgánov a komparácia dôležitých aspektov ochrany spotrebiteľa v oboch krajinách, jednak poukázanie na vplyv členstva v medzinárodnom spoločenstve Európskej únii.
Klíčová slova: inštitúcie ochrany spotrebiteľa; ochrana spotrebiteľa; spotrebiteľ
Název práce: Komparace institucí ochrany spotřebitele v České republice, Slovenské republice a Evropské unii
Autor(ka) práce: Juriková, Ľubomíra
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
Obsahem bakalářské práce je vymezení a charakteristika institucionálního rámce ochrany spotřebitele v České republice, Slovenské republice a Evropské unii. Cílem práce je kromě charakteristiky jednotlivých národních orgánů a komparace důležitých aspektů ochrany spotřebitele v obou zemích také poukázání na vliv členstva v mezinárodním společenství Evropské unii.
Klíčová slova: ochrana spotřebitele; spotřebitel; instituce ochrany spotřebitele
Název práce: Comparation of the institutions of customer protection in the Czech Republic, Slovak Republic and the European Union
Autor(ka) práce: Juriková, Ľubomíra
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Zeman, Jiří
Oponenti práce: Filipová, Alena
Jazyk práce: Slovensky
Abstrakt:
The objective of the Bachelor thesis is the determination and characteristics of the institutional frame of customer protection in the Czech Republic, Slovak Republic and the European Union. On one hand, the aim of this thesis focuses on the characteristics of the particular national authorities and the comparison of important aspects of customer protection in both countries; on the other, it deals with the reference towards the impact of their membership in the European Union.
Klíčová slova: customer protection; customer; institutions

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 2. 2009
Datum podání práce: 30. 5. 2009
Datum obhajoby: 30. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18820/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: