Analýza spokojenosti zaměstnanců podniku z oblasti telekomunikací

Název práce: Analýza spokojenosti zaměstnanců podniku z oblasti telekomunikací
Autor(ka) práce: Kůstková, Jana
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Bedrnová, Eva
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Diplomová práce je zaměřena na problematiku spokojenosti zaměstnanců. Jejím cílem bylo zjistit a zhodnotit míru spokojenosti zaměstnanců obchodního oddělení společnosti z oblasti telekomunikací, odhalit faktory, jež spokojenost ovlivňují a následně navrhnout opatření, která by pomohla stávající stav zlepšit. Práce je rozdělena do tří částí. Nejprve jsou uvedeny cíle práce, předpoklady pro výzkum, stanoveny pracovní hypotézy a metody řešení. Následují teoretická východiska zkoumání pracovní spokojenosti zabývající se pracovní spokojeností, motivací a jejich vztahy a faktory, které je ovlivňují. Empirická část je věnována stručné charakteristice společnosti a respondentů. Analýza obsahuje popis a zhodnocení informací získaných pomocí elektronického dotazníku zakončená návrhy opatření pro zlepšení stávajícího stavu.
Klíčová slova: Diplomová práce; Zaměstnanci; Spokojenost; Dotazník; Faktory ovlivňující spokojenost; Motivace; Analýza spokojenosti
Název práce: Analysis of the satisfaction of employees of Telecommunication Company
Autor(ka) práce: Kůstková, Jana
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Bedrnová, Eva
Oponenti práce: Surynek, Alois
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Thesis is focused on issues of employee satisfaction. The aim was to identify and assess the level of employee satisfaction from the business department of Telecommunication Company, to detect factors that influence satisfaction and then to propose measures that would help improve the status quo. The work is divided into three parts. Firstly there are given the objective of work, the conditions for research, a working hypothesis and methods of solution. Than follows theoretical background examination of the satisfaction of working. It deals with the job satisfaction, motivation and their relationship and the factors affecting them. Empirical part is devoted to brief the characteristics of company and the respondents. The analysis includes a description and assessment of information obtained through electronic questionnaire ends by measures to improve the current state.
Klíčová slova: Master's thesis; Motivation; Staff; Questionnaire; Factors affecting satisfaction; Analysis of satisfaction; Satisfaction

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra psychologie a sociologie řízení

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 1. 2009
Datum podání práce: 15. 5. 2009
Datum obhajoby: 28. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18354/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: