Udržitelnost jako strategie v zahraničním obchodě

Název práce: Udržitelnost jako strategie v zahraničním obchodě
Autor(ka) práce: Hon, Kryštof
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Taušer, Josef
Oponenti práce: Bajer, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato diplomová práce obhajuje hypotézu přechodu k udržitelnému rozvoji skrze využití manažerských a marketingových postupů v podmínkách svobodného trhu. Základní myšlenkou je využití změny preferencí spotřebitele ve prospěch šetrných výrobků jako obchodní příležitosti.
Klíčová slova: Udržitelný rozvoj; Management změny; Mezinárodní marketing; Udržitelnost
Název práce: Sustainability as an international business strategy
Autor(ka) práce: Hon, Kryštof
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Taušer, Josef
Oponenti práce: Bajer, Tomáš
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis defends a hypothesis of transition towards sustainable development through the use of management and marketing tools within free market conditions. The main idea is the use of changing consumer preferences in favour of nature friendly products as a business opportunity.
Klíčová slova: Change Management; Sustainability; International Marketing; Sustainable development

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra mezinárodního podnikání

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 22. 1. 2009
Datum podání práce: 15. 6. 2009
Datum obhajoby: 14. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/18352/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: