Tématem této práce je průzkum požadavků na ideální bydlení. Cílovou skupinou jsou studenti vysokých a vyšších odborných škol. Výzkum je zaměřen na požadavky, které se týkají zejména prvního bydlení po ukončení studia.
Práce si klade za cíl odhalit představy studentů o ideálním bydlení, rozpoznat možné budoucí trendy, zjistit jaké aspekty jsou při výběru nemovitosti nebo bydlení nejdůležitější. Dále také poukazuje na rozdílné názory mužů a žen, či různých věkových skupin studentů.
Průzkum probíhal od 1.12.2006 do 15.12.2006 a odpovědělo na něj 232 respondentů. Mezi dotázanými bylo 121 žen a 111 mužů. Jedná se o studenty z různých vysokých škol. Pro účely výzkumu jsem zvolil on-line metodu, tedy metodu sběru dat pomocí internetu.
První část práce je teoretická. Je zde rozebrána metodika marketingového výzkumu, jeho členění a celkový proces výzkumu. Druhá část je zaměřena na sekundární výzkum a analýzu sekundárních dat. Samotný primární výzkum je v části třetí. Zde jsou rozpracována data z dotazníků a interpretovány výsledky průzkumu. Závěr této práce je věnován stručnému shrnutí celého průzkumu. Dokument také obsahuje přílohy, ve kterých jsou tabulky četností a dotazník. |