Ahold - analýza společnosti a jejího působení na českém trhu

Název práce: Ahold - analýza společnosti a jejího působení na českém trhu
Autor(ka) práce: Táborský, Michal
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V mojí práci se soustředím na popis firmy Ahold a jejího působení na trh České republiky. V první části se zabývám historií a strukturou firmy, dále pak hodnotím aspekty trhu ČR v době, kdy na něj firma Ahold vstupuje. V práci zkoumám i nákupní atmosféru provozoven Albert a Hypernova. Reakce typických zákazníků firmy na její atmosféru jsem zpracoval formou dotazníku, který mi spolu se SWOT analýzou a finanční analýzou pomáhají zjistit stav firmy v konkurenčním prostředí. V závěru hodnotím silné a slabé stránky firmy a z příležitostí a hrozeb v rámci trhu ČR se snažím pro firmu navrhnout optimální řešení do budoucna.
Klíčová slova: republika; Česká; trh; SWOT; analýza; Hypernova; Albert; Ahold
Název práce: Ahold - the analysis of the company and it's effects on the market of the Czech republic
Autor(ka) práce: Táborský, Michal
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In my thesis, I focus on describing the Ahold company and it's effects on the market of the Czech republic. In the first part, I deal with the history and structure of the firm. I also evaluate the aspects of the market in the time of the firm entry. I examine the shopping atmosphere of Albert and Hypernova. I studied the reactions of it's typical customers by the questionnaire, that helped me along with the SWOT and financial analysis to find out the condition of the firm in the strongly competitive environment. In the end I assess the strenghts and weaknesses of the firm and from the opportunities and threats, I try to find an optimal solution for the firm in the future.
Klíčová slova: republic; Albert; Ahold; Czech; SWOT; analysis

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 9. 12. 2008
Datum podání práce: 10. 6. 2009
Datum obhajoby: 15. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17519/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: