Analýza a návrh komunikační strategie

Název práce: Analýza a návrh komunikační strategie
Autor(ka) práce: Burian, Karel
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Pirožek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Hlavním cílem práce je analyzovat marketingovou komunikaci ve vybrané společnosti, tedy Schäfer Boutique, popsat komunikační mix, který je ve firmě používán a navrhnout opravná opatření, která by přispěla k lepší a efektivnější komunikaci se zákazníky.
Klíčová slova: marketingová komunikace; mirkroprostředí makroprostředí; elektronický a zásilkový obchod
Název práce: Analyse and concept of communication strategy
Autor(ka) práce: Burian, Karel
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Hesková, Marie
Oponenti práce: Pirožek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Analyse of communication strategy of Schäfer Boutique company. Definition of concepts and recommendation in branch of marketing communication.
Klíčová slova: marketing communication; macro and micro background; e-commerce

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta managementu
Katedra: Katedra managementu podnikatelské sféry

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 29. 1. 2007
Datum podání práce: 15. 4. 2009
Datum obhajoby: 1. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/17127/podrobnosti

Soubory ke stažení

Hlavní práce
Neveřejný soubor
Stáhnout
    Poslední aktualizace: