Franchising jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Kolář, Jan
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
První kapitola práce obecně charakterizuje franchising, rozebírá jeho základní definice, historii, současnou situaci a budoucí vývoj. Druhá kapitola popisuje franchising jako metodu vstupu na trh. Zabývá se zejména výhodami a nevýhodami, postupu při založení podniku a možnostmi financování. Poslední kapitola je věnována fungování franchisingu v praxi na konkrétním příkladě společnosti Stavoodbyt.
Klíčová slova: Stavoodbyt; trh; franchising
Název práce: Franchising as a method of entering the market
Autor(ka) práce: Kolář, Jan
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The first chapter describes the franchising in general, it analyses its basic definitions, history, current situation and future development. The second chapter informs about franchising as a method of entering the market. It deals with advantages and disadvantages, the process of establishing a company and possible ways of financing. Last chapter is related to franchising in practice shown in a particular example of the company Stavoodbyt.
Klíčová slova: Stavoodbyt; market; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 27. 11. 2008
Datum podání práce: 30. 6. 2009
Datum obhajoby: 23. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16979/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: