Analýza mikropodniku na trhu v ČR

Název práce: Analýza mikropodniku na trhu v ČR
Autor(ka) práce: Mičková, Iveta
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Černá, Jitka
Oponenti práce: Novák, Milan
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Práce analyzuje konkrétní mikropodnik, popisuje faktory působící na podnik a provádí SWOT analýzu. Autor též charakterizuje marketingový mix firmy a snaží se navrhnout změny vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků.
Klíčová slova: komunikace; cena; distribuce; produkt; marketingový mix; swot analýza

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra managementu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 7. 1. 2007
Datum podání práce: 7. 1. 2007
Datum obhajoby: 8. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4586/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: