Launch nového brandu do komoditizované kategorie

Název práce: Launch nového brandu do komoditizované kategorie
Autor(ka) práce: Haindl, Zbyněk
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Cimbálníková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývala problematikou launche nového brandu do komoditizované kategorie. S pomocí case study analýzy vstupu značky Nestlé Coffee-mate na český a slovenský trh vymodelovala strategii vstupu na trh obecně platnou pro značkové výrobky potýkající se se vzrůstajícím vlivem privátních značek. Hlavním cílem práce bylo (ne)doporučit společnosti Nestlé Česko, s.r.o. launch Coffee-mate na český a slovenský trh. Detailní analýzou komodotizovaného trhu sušené smetany spolu s analýzou spotřebi... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: strategie vstupu na trh; privátní značky; komoditizovaný trh; launch nového brandu
Název práce: Launch of a new brand into commodity market
Autor(ka) práce: Haindl, Zbyněk
Typ práce: Diploma thesis
Vedoucí práce: Postler, Milan
Oponenti práce: Cimbálníková, Eva
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
My thesis focused on the launch of new brand into commodity markets. Analysing the case study "Nestlé Coffee-mate launch into Czech and Slovak Republics" the thesis created the strategy of entering the market commonly valid for branded goods fighting the increasing power of the private labels. The main goal of the thesis was (not) to recommend Nestlé Česko, s.r.o. to enter Czech and Slovak markets. I made up particular marketing mix studying the commodity market of powdered coffee creamer catego... zobrazit celý abstrakt
Klíčová slova: strategy for entering a market; commodity market; private labels; launch of a new brand

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 24. 11. 2008
Datum podání práce: 15. 5. 2009
Datum obhajoby: 10. 9. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16854/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: