Marketingová strategie firmy poskytující služby

Název práce: Marketingová strategie firmy poskytující služby
Autor(ka) práce: Bürgerová, Jana
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce se zabývá marketingovou strategií společnosti Golf Club Český Krumlov, nově vzniklé firmy podnikající v poskytování golfových služeb v turisticky vyhledávané lokalitě v Jižních Čechách nedaleko celosvětově známého historického města Český Krumlov. Cílem této práce je představit aktivity a fungování Golf Clubu Český Krumlov, analyzovat jeho marketingovou situaci a navrhnou možné změny této strategie. Tohoto cíle jsem dosáhla pomocí uplatnění různých marketingových analýz a provedením dotazníkového průzkumu mezi stávajícími zákazníky. Z výsledků těchto analýz jsem navrhla změny, které by mohly této firmě pomoci si udržet stávající zákazníky a přilákat více nových.
Klíčová slova: Služby; Marketingová strategie; Golf
Název práce: Marketing strategy of the company providing services
Autor(ka) práce: Bürgerová, Jana
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This thesis focuses on the marketing strategy of Golf Club Český Krumlov, a newly established company, which deals with golf services in South Bohemia, a region attractive for tourism, including the world famous historical town of Český Krumlov. The goal of this thesis is to introduce the activities and operation of Golf Club Český Krumlov, to analyse its current marketing strategy, and to suggest possible changes to this strategy. I achieved this goal by applying various marketing analyses and by conducting survey among current customers. Based on results of these analyses, I suggested changes that could help this company to keep its current customers and attract new ones.
Klíčová slova: Golf; Services; Marketing strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 11. 2008
Datum podání práce: 10. 5. 2009
Datum obhajoby: 22. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16573/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: