Segmentace zákazníků (konkrétní příklad)

Název práce: Segmentace zákazníků (konkrétní příklad)
Autor(ka) práce: Kiseleva, Daria
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Tato práce popisuje segmentaci, její hlavní kritéria a koncepty. Také jsou v práci popsané různé metody a techniky segmentování. Taktéž je zde uveden konkrétní příklad společnosti T-Mobile Czech Republic, a.s., jak a podle jakých kritérií používá segmentaci v praxi.
Klíčová slova: zákazník; cílová skupina; segmentace
Název práce: Customers' segmentation - case study (T-Mobile Czech Republic, a.s.)
Autor(ka) práce: Kiseleva, Daria
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
This paper describes the segmentation, its main criteria and concepts. Also the work of the various methods and techniques of sectioning are described. In addition there is a concrete example of T-Mobile Czech Republic, how and under what criteria it uses segmentation in practice.
Klíčová slova: marketing; consumers; segmentation

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 17. 11. 2008
Datum podání práce: 15. 1. 2009
Datum obhajoby: 15. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16571/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: