Analýza bankovního produktu se zaměřením na studentské konto

Název práce: Analýza bankovního produktu se zaměřením na studentské konto
Autor(ka) práce: Kopecká, Iva
Typ práce: Diplomová práce
Vedoucí práce: Malý, Václav
Oponenti práce: Samek, Petr
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V magisterské práci byl proveden marketingový výzkum studentských kont nabízených bankami na českém trhu. Byly analyzovány faktory, podle kterých se studenti rozhodují při výběru konta. Na základě této analýzy a analýzy konkurence bylo navrženo konto Independent. Konto je založeno na svobodném výběru jednotlivých prvků studentského konta, které jsou uspořádány do pyramidy. V každém patře pyramidy konta si student podle předem stanoveného schématu volí balíčky služeb. Výsledkem je, že si klient může navrhnout své konto podle svých představ a neplatí za služby, které nepotřebuje.
Klíčová slova: analýza trhu; marketingový výzkum; studentské konto

Informace o studiu

Studijní program / obor: Ekonomika a management/Podniková ekonomika a management
Typ studijního programu: Magisterský studijní program
Přidělovaná hodnost: Ing.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta podnikohospodářská
Katedra: Katedra marketingu

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 8. 1. 2007
Datum podání práce: 8. 1. 2007
Datum obhajoby: 8. 2. 2007
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/4595/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: