Franchising jako metoda vstupu na trh

Název práce: Franchising jako metoda vstupu na trh
Autor(ka) práce: Šumerová, Iva
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
V první části popisuji jednotlivé alternativy, které firma má, pokud chce vstoupit na trh. Zaměřuji se na jejich výhody a nevýhody. Druhá část je věnovovaná skupině Hennlich a jejímu postupnému vývoji.
Klíčová slova: alternativy vstupu; skupina Hennlich; franchising
Název práce: Franchising as a method how to enter the market
Autor(ka) práce: Šumerová, Iva
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Turnerová, Lenka
Oponenti práce: Khelerová, Vladimíra
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
In the first part, I talk about the possibilities, which a company has, if it wants to enter the maket. I describe advantedes and disadvantages of those opportunities. The second part is about the Hennlich-group and its sequential development.
Klíčová slova: opportunities how to enter the market; Hennlich-group; franchising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 13. 11. 2008
Datum podání práce: 30. 9. 2009
Datum obhajoby: 23. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16468/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: