Strategie personální agentury

Název práce: Strategie personální agentury
Autor(ka) práce: Urbánková, Martina
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Vývoj trhu s personálními agenturami a jeho současný stav. Analýza procesů v personální agentuře od jejího vzniku až po úspěšné umístění kandidáta. Seznámení s konkrétní personální agenturou, určení jejích silných a slabých stránek a navržení strategie jejího směřování.
Klíčová slova: Strategie; Agentura; Personální
Název práce: Strategy of personal placement service
Autor(ka) práce: Urbánková, Martina
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
History and current situation of the market. Analysis of processes in the agency. Introduction of agency, its week and strong points, design of its strategy.
Klíčová slova: Placement; Service; Personal ; Strategy

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2008
Datum podání práce: 10. 3. 2009
Datum obhajoby: 6. 5. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16354/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: