Vliv reklamy na retail

Název práce: Vliv reklamy na retail
Autor(ka) práce: Kučerová, Lenka
Typ práce: Bakalářská práce
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
Cíl této práce představuje propojení dvou oblastí -- maloobchodu a reklamy a poskytnout na ně obecný pohled, nastínit očekávané změny v chování spotřebitelů a určit, jak důležitou roli pro ně hraje reklama. Analýza se také zaměřuje na přímý vliv reklamy na zákazníka. Práce se skládá z teoretické a praktické části. První dvě kapitoly teoretické části představují deskripci základních informací o reklamě a českém maloobchodním trhu. Pro dosažení komplexního pohledu na reklamu ze strany retailingového zákazníka je v třetí části propojena oblast reklamy a českého maloobchodu. Dále, jakých forem reklamy retailingové řetězce nejčastěji využívají a kam plynou jejich výdaje. Tato práce je v praktické části doplněna o vlastní marketingový výzkum, který je zaměřen na přímý vliv reklamy na zákazníka retailu a analýzu nákupního chování.
Klíčová slova: maloobchod; reklama; marketingová komunikace
Název práce: Influence of advertisement on retail
Autor(ka) práce: Kučerová, Lenka
Typ práce: Bachelor thesis
Vedoucí práce: Filipová, Alena
Oponenti práce: Zeman, Jiří
Jazyk práce: Česky
Abstrakt:
The purpose of this thesis is the connection of two aspects: retail and advertising and to provide general overviews. To foreshadow expected changes in the consumer's behaviour and establish how important the role advertisement constitutes. Research is also focused on direct influence of advertisement on customers. This thesis is composed of both a theoretical and a practical part. The first two chapters of the theoretical part represent a description of basic information about advertising and Czech retail situation. To reach a complex overview on advertising from the retail customer's side, the third chapter of the theoretical part concentrates on the connection of these aforementioned sections. Furthermore, what kind of marketing communication strategies the Czech retail chains most frequently use and in which areas most often incur the most expenses. The practical part explores my own marketing research and the impact of the retail chain's advertising on its consumers.
Klíčová slova: marketing communication; retail; advertising

Informace o studiu

Studijní program / obor: Mezinárodní ekonomické vztahy/Mezinárodní obchod
Typ studijního programu: Bakalářský studijní program
Přidělovaná hodnost: Bc.
Instituce přidělující hodnost: Vysoká škola ekonomická v Praze
Fakulta: Fakulta mezinárodních vztahů
Katedra: Katedra obchodního podnikání a komerčních komunikací

Informace o odevzdání a obhajobě

Datum zadání práce: 10. 11. 2008
Datum podání práce: 10. 5. 2009
Datum obhajoby: 15. 6. 2009
Identifikátor v systému InSIS: https://insis.vse.cz/zp/16352/podrobnosti

Soubory ke stažení

    Poslední aktualizace: